Metabolism

Jag vet inte vad det betyder. Det är ett coolt ord, mkay?

Jag orkar inte skolan. Det finns ingenting kul med det. Vi har en ny idrottslärare, han är skittuff. Jag hoppade en och tio på höjdhopp. Det vill säga ungefär min höjd gånger två? Okej, jag ljög. Men jag är trött och ensam och allt jag vill är att äta godis. Fast det vill jag inte, för jag vill inte bli ännu tjockare än vad jag är.
Jag gick ner i vikt när jag slutade äta kött, men nu har det gått upp igen. Det är frustrerande som fan och jag kan inte få tummen ur för att faktiskt röra på mig, som den handikappade mask jag är.

Jag fick MVG på mitt referat om Mats Wahl, och det är ju bra. Jag satsar på MVG i både svenska och engelska den här terminen, hoppas det går för sig för fröken Uschula och fru Mara-ie. Äh. Skitsamma, vi kör på MVG i alla ämnen, det låter bra va?
Jag vill ha sms, men de enda jag fått idag var från Huy som sa att han var intresserad av fiol, och från Thomas som berättade att han var på Subway (och jag har fortfarande ingen aning om varför han sa det. Jag kanske borde börja skriva blogg om honom istället?)
Okej, Thomas-blogg:

Igår fick Thomas sin nya mobil. Den är snygg, och blå och svart och dyr (förmodar jag). Han har ett nytt nummer nu, det är liiiiite tufft.

Äh, jag vet ingenting om Thomas. Vi skriver inte Thomas-blogg mer. Det lägger vi ner nu.
Jag är hungrig, ska se om jag hittar nåt fryst som jag kan tina upp. Förresten försvinner min tandställning på fredag, yay på det.
Party hard, like a tard!
Elin.

Kommentarer

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0