I got the magic stick

Jag skriver detta inlägg av dessa anledningar:
-Jag har tråkigt
-Daniel bad mig uppdatera min blogg oftare
-Jag tycker synd om de tre som dagligen tittar på bloggen

jag har fruktansvärt ont i ryggen och måste gå ifrån datorn. Men först vill jag uttrycka min stora kärlek till Antonio, som idag har gjort mig så fruktansvärt glad. Först så signade han mig (vilket han aldrig gör till någon) Och sedan:
Antoniolicious [i'm perfect] säger (21:40):
Jag älskar dig (JAG SA DET!!!!!!)
Antoniolicious [i'm perfect] säger (21:40):
Och hoppas du är glad och förblir glad
Antoniolicious [i'm perfect] säger (21:40):
Säger nästan aldrig det till någon
Hur underbar kan en människa bli egentligen, va?
Förlåt att jag är tråkig. Ni älskar mig över allt annat, och därför ska jag lägga in fjortisbilderna på mig och Antonio.

We're perfect.
party hard like a tard.
Elin.

Kommentarer
Postat av: Elinor

Värsta sjuka drömmen i natt.

Drömmde att du hade blivit phsyksjuk.

Vi var hos farfar.

Kom poliser som sedan band dom fast dig i källan. Sedan gav dom dig en spruta. Du skrek som fan. Matilda var med :D

2008-09-29 @ 20:58:28
URL: http://santippa.blogg.se/
Postat av: Antonio

Du är underbar<3 Synd att du inte är inne på msn...

2008-10-04 @ 16:43:39
URL: http://antonioistakingcontrol.blogspot.com
Postat av: riko

antonio :O han är så jäkla konsti som vill bil så där smal igen... går ju nästan sönder om man tar i han ju

2008-10-12 @ 21:00:10

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0