Friday, removethebracesday.

Nu skarom väck! Underbart. Men jag vet inte.. Hålen i min kind som spännerna gjort kommer nog känna sig incomplete och ensamma. Stackars hål. Jag behöver fan inte pierca mig, om jag behåller tandställningen lite till har jag snart fyra smilies i samma kind. Yay!

På tal om ärr i kinderna såg jag The Dark Knight på bio med Anna, min mentor, igår. Den var ganska bra, men alldeles för lång. Och precis när man tror att man är i upplösningen blir en av hjältarna bränd och en ny elaking, two-face dyker upp. Och jag bara stönade. Det räckte med en film, faktiskt! Vi satt där i två och en halv timme och bara väntade på att någonting skulle hända. Det är klart att det är svårt om filmen är så spännande att faktiskt göra den MER spännande då och då, men de kunde ju försökt. Om man biter på naglarna från början till slut på en film utan att börja blöda är den bara långtråkig. Jag fick gå på toa två gånger under filmen. Det var ännu mer intressant!

Min buss går om 18 minuter så nu måste jag dra. Jag ska försöka börja blogga igen om ni försöker börja läsa igen.
Party hard, like a tard!
Elin.

Kommentarer

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0