6 september - och jag jobbar hårt

Kan ju börja med att säga grattis till Hanna som blir byxmyndig idag, hipp hurra för henne och så vidare. Jag hostar och det är inte mysigt alls. Varje gång jag gör det dör min hals och min rygg samtidigt och det är inte precis bekvämt. Mamma och Aina lagar mat där uppe, fransk fiskgratäng. Varför inte svensk, va, va!? Det tar en halvtimme i ugnen. Nu gör dom fisk och potatismos och blabla så dom har hållit på i två timmar. IQ?

Jag känner min fruktansvärt ensam och fruktansvärt frustrerad förresten. Jag har gjort en ny email som FÖRNEKAR att den verifierats hos windows live, men det har den, för när jag trycker på 'verifiera' säger den att den redan är verifierad eller att den inte behöver verifieras. Idioter!

Idag har jag målat mina naglar och tittat på film. Utmattande. Nu ska jag nog sova lite, det förtjänar jag ju efter sånt här hårt jobb.
Party hard - like a tard.
Elin.

Kommentarer

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0