16 september - LALALALA, LALALALA

Sådär låter min mobil när jag får sms. Nu var det ett bra tag sen jag skrev här, jag vet, och jag ber om ursäkt. Det är faktiskt två stycken som tittar varje dag ändå. Skumt som fan ju. Okej, jag ska försöka. Men de flesta dagar har jag faktiskt ingenting att skriva om.

idag har jag skaffat en praoplats, på Ametistgrottan. Så imorgon springer jag dit med mina papper och får dem påskrivna, det är ju bra! Jag har inga läxor idag så jag har tittat på mtv och ätit.. Och så pratat med mamma. Min mamma är en pratig person. Som jag, jag undrar varför vi har det gemensamt, det är ju inte som att vi är släkt eller så...

Jag är trött. Ska nog sova snart. På fredag blir det HCSS!
Party hard, like a tard.
Elin.

Kommentarer
Postat av: vikthor

det är inte jag som kollar (A) för jag har inte alls överdrivet mkt fritid och surfar hela tiden XD

2008-09-18 @ 12:21:17

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0