Ung & Kåt

Tyvärr, ni får inget sexigt och sliskigt inlägg om att jag är kåt. Den låten sitter fast i mitt huvud, tillsammans med Tro Rätt, Tro Fel. Inte för att det är någonting dåligt med det, jag älskar Ebba Grön och Dia Psalma.
Idag har jag fått komplimanger för både mitt hår och mitt smink, det kändes väldigt bra. Britt, min handledare, sa också att min energi var mycket gladare och lugnare idag än den var igår. Fast jag vet inte det. Kan ju bero på att jag inte haft något att göra. Försökte få en pendel att svara på några frågor, gick ganska dåligt. När jag frågade vilket håll den snurrade åt vid ja så snurrade den inte. Så alla frågor jag ställde blev nej. Lite tragiskt kanske, fast det beror ju på vad man frågar.

Imorgon är jag ledig för att gå på gymnasiemässan. Orkar inte det. Men får ju träffa Pierre och det var ett tag sen! Vad ska jag göra där liksom? Kommer ju bara bli ännu mer frustrerad för att jag inte vet vad jag ska välja. Jag tror jag ska spy lite efter att jag skrivit klart detta.
I morse flörtade en punkare med mig. Han var snygg. Då blev jag glad. När sedan en 40årig arab gjorde detsamma slutade jag vara glad. Jag har så fruktansvärt intressanta dagar, det är därför ni läser min blogg. Eller hur?
Party hard, like a tard.
Elin.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag är jättehungrig

2008-10-14 @ 19:04:22
Postat av: Vera

Den äger verkligen! Vad har du gjort ikväll då :)?

2008-10-14 @ 21:14:58
URL: http://bergstrooms.blogg.se/

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0