Oh Laila, Laila, how am I supposed to know, how to knit with five... sticks?

Jag började sticka igår men kom fram till att det är lättare att bara köpa en mössa. Så snart drar jag till stan för att göra just detta. Mina fötter sover som vanligt. Jag måste nog köpa en ny datorstol så dom inte gör det. Fast vem försöker jag lura? Jag har inte råd med någonting! Enda anledningen till att jag HAR råd med en mössa är att jag har 552 kronor kvar på mitt presentkort vid Carlings!
Jag gillar inte att vara fattig, men det är ingenting jag kan göra någonting åt. Kanske borde ta betalt nu när jag ska på PRAO.
Jag ska, som jag förmodligen skrivit redan, PRAOa på Ametistgrottan. Det blir nog väldigt mysigt, får förmodligen träffa massa häxor och sånt!

Alla jag smsar med (typ 7 stycken atm) är bakfulla. En av dom har självmordstankar för att han har så ont i huvudet. Hur väl genomtänkt är det egentligen? Jag, personligen, tycker inte att de har rätt att klaga eftersom det var de som hällde i sig massa alkoholer, väl medvetna om att de bedövar hjärnan. Usch och fy. Att de dricker kan jag stå ut med men att de ska klaga? Då kan de väl bara låta bli?

NUUUU ser ni! Nu ska jag sluta klaga på att folk klagar (lite dubbelmoral for you, denna underbara morgon!) och hoppa in i duschen som har färgat badkaret helt blått med hjälp av mitt hår! Puss på er.
PARTY HARD LIKE TARDS och det rimmade inte men ni älskar mig.
Elin.

Kommentarer
Postat av: Kusin anfetamin

tjaba cooling. Diggar den , men min som kommer slår den där .Ha det bra

2008-10-12 @ 19:55:22

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0