Min mage kurrar

Och jag är trött och har ont i benen. Fast jag ska väl inte klaga, får skylla mig själv för att jag vägrar ha på mig crocs och envisas med mina sexiga kängor. Pappa gör röd linssoppa och det luktar UNDERBART. Så ge mig, ge mig nu! Ser ni inte att jag tynar bort!? Ni kan ju faktiskt skicka lite mat på posten, fråga om adress bara!

Jag har tröttnat på mitt gröna hår och tänkte bli blond igen, men man vet aldrig hur det blir med det. Kanske ska dra mig till frisören till och med så hon får skälla lite på mig för min lugg? Roligt, yes.

AAAH JAG DÖR MIN MAGE HEJDÅ.
Elin.

Kommentarer
Postat av: Jonas

ehmo elin <3 kom hit så matar ja dig ;D

du passade väl bra i blondt, men ditt nuvarande är ju också jävligt snyggt

2008-10-22 @ 19:25:01

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0