"kill your hunger with a smoke"

Jag ska inte oroa mig längre. Så länge du mår bra. Jag lovar.

Mitt hår är förövrigt ganska misslyckat, som sagt. Det är grönt och blått och grått och gult och jag ser allmänt emo ut. I går kväll avslutade jag en stickning som jag hållt på med i typ ett år, fast inte aktivt då. Det blev en svartvit halsduk, och JAG ÄR SÅ JÄVLA DUKTIG SÅ DET ÄR INTE KLOKT ALLTSÅ.
Min bror fyller år idag, han blir supergammal (27). Så han är här och allting är bra, för jag har saknat honom så mycket och nu är han här och är rolig och ÅÅÅÅH. Han förstår till och med när jag säger CHAAARLIIIIE! Jag älskar att ha en nördbror. Det är lite tråkigt att ni inte läser längre, men ändå. Jag gör ju mitt bästa eller hur? Och mitt bästa är jäkla bra alltså, jag är ju trots allt Gud.
Elin

Kommentarer

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0