Jesus was wrong

Jag är trött på detta nu. Pappa sitter här i soffan med dvdn Frank Zappa - The Torture Never Stops på högsta volym. Och jag kan faktiskt upskatta Frank Zappa när man sitter och lyssnar riktigt intensivt. Men att ha det i bakgrunden blir som jazz, när alla ska spela på samma gång. Bara riktigt, fruktansvärt störande. Zappa har dock inte världens sämsta sångröst måste jag säga!

Idag var det meningen att jag skulle till stan med Hiba, men så blev det såklart inte för att hennes pappa fyllde år och hon var tvungen att stanna hemma med hennes lillebror medan han var ute med mamma Ahmed för att äta och fira (eller något liknande). Slutade med att jag stack hem till Hiba och käkade dolmas (typ vinblad runt ris i stort sett). Mycket mycket gott!
Vi sprang hem till mig i kylan och tittade på Little Miss Sunshine för trehundrasextiosjunde gången. Och den blir bara bättre och bättre varje gång jag ser den. Vi åt även glass och slog halvt ihjäl varandra med kuddar.

Nu har jag ätit sushi och det var gott och allt är bra men jag har ingenting att göra så jag hoppas att någon bra film går på teve så att jag ska kunna underhålla mig medan mina kompisar som bor närmre stan faktiskt har ett liv och jag blir lite avundsjuk faktiskt men jag kan åtminstone skriva trehundra gånger längre meningar än vad de kan och nu ska jag sätta punkt.
Lite stolt över mig själv är jag faktiskt

Jag lyckades även ta kort på mig och mitt nya hår idag, stackars er!














Jag kan inte hjälpa att jag är så jäkla fotogenisk!
Elin.

Kommentarer

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0