Jag luktar rökelse

Kom nyss hem från jobbet. Ja, det kan man nog säga. Och jag luktar rökelse. Och de hade tänt rökelse när jag kom hem. Och jag har prismärkt rökelse. Och jag har blivit hög på cannabisrökelse. OCH FÖR HELVETE LÄMNA MIG I FRED. Mitt totemdjur är rökelse, det förföljer mig!
Förövrigt har jag haft det bra idag. Trivs jättebra, och aldrig sett så många orber på samma dag. Finns dock en staty där som stirrar på mig och gör mig obekväm. Tyvärr kommer ingen köpa den då den inte är till salu. Hemskt. Jag är fruktansvärt trött och vet inte riktigt vart jag ska göra av mig själv. Kan ju inte sova nu, klockan är ju bara tio i 6! Får typ... dansa. Nej, jag orkar inte. Jag är väldigt oinspirerad.
Elin.

Kommentarer

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0