emopunch.blogg.se

Jag hittar alltid någonting att klaga på när jag skriver blogg. Detta inlägg startade jag till exempel på i ONSDAGS men där ser man hur bra det gick att fullfölja det! Ska jag klaga nu också? Nej då! Absolut inte (fast det kommer säkert sluta med att jag gör det i alla fall, jag klagar ju till exempel på att jag klagar nu)!

Igår klippte jag mig och blekte håret! Nu är det inte orange och mörkgrönt längre, utan istället blont och gult och... ljusgrönt. Mja, men det är en förändring i alla fall. Dock har jag varit skabbig sen jag gjorde det och inte hunnit ta några egobilder så det får bli en hemlighet, hur jag ser ut alltså, tills efter helgen! Nu ska jag nämligen ut till mina morföräldrars hus (fast egentligen har de sålt det) och träffa min kära kusin Elinor.

Mamma klagar på att jag måste göra mig i ordning så nu drar jag och duschar min sexiga kropp, sexigt värre.
Elin.

Kommentarer

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0