Days of Elins life

Okej det är inte särskilt mycket kärleksdraman men det är verkligen en sån där serie som man kan bli riktigt irriterad på för att allt går fel och man vill egentligen bara kasta tvn genom fönstret.

Idag är det onsdag och jag skulle till tandläkaren klockan 11:30! För det stod det ju på pappret, eller hur? Och man kan ju inte komma någon annan tid då! Så jag tog min cykel med punka där bak och skevt framhjul bort till Rymdtorget, och var framme klockan 11:20. Det var mycket folk där inne, så jag ställde mig bakom damen som stod bredvid farbrorn som fes mycket och väntade på min tur. När det BLIR min tur säger kärringen bakom glaset (om hon inte satt bakom glas så hade jag seriöst strypt henne) att jag skulle vara där 10:00. 10!?!?!?!?!??!?!? NEJ. ELVA OCH TRETTIO, OKEJ?! OM NI SKA SKICKA EN LAPP TILL MIG DÄR DET STÅR NÄR JAG SKA KOMMA SÅ SKRIV ÅTMINSTONE RÄTT TID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Helvete, vad arg jag blir. Jag slapp debiteringsavgiften men fick en ny tid den 18 november....... Jag orkar inte. Jag orkar inte. Jag orkar inte. Jag kommer ändå bara glömma och DÖ. Fan, jävla, helvetes, skittandvård. Nu har jag även ont i rumpan för att min kära vackra cykel inte har några fungerande stötdämpare.
Åh, jag vill lägga mig ner och sova i hundra år, tack.
BITA/Elin Jansson.

Kommentarer
Postat av: vikthor

tragiskt

2008-10-29 @ 12:25:48
Postat av: Hiba

stackars lilla elin. stackars, stackars dig. du borde ha gjort som jag, ringt o sjukanmält dig den jävla dagen och sluppit åka till det där äckliga stället xD

2008-10-31 @ 00:53:40
Postat av: Hiba

ps. min tandläkare har super håriga händer.. Underbaaart!

2008-10-31 @ 00:54:40

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0