Awesome!

Det är riktigt spännande hur persienner kan påverka hur man mår. Idag har jag inte orkat gå ur sängen bara för att det var mörkt i rummet(och för att mina kuddar luktade simon då, förstås). Sminket glömde jag ta bort igår och idag är jag för lat så jag ser åt helvete ut, men det gör ingenting, för ingen ser mig ändå.

Mamma tittar på något sånt där program som handlar om att de får en och en halv miljon och om de inte kommer överens om en människa som ska få alla pengar kommer de inte ut ur bunkern. Vadå klaustrofobi!? Det är ju bara hemskt, och alla där inne är så dumma att de inte kan komma överens om en människa som ska få pengarna. Slår vad om att pengarna tar slut och de kommer få vara där inne för evigt. Hoppas det. Världen blir mycket bättre utan värdelösa idioter.

Jag hostar. Och jag hostar, och jag hostar. det är jobbigt som fan. Men jag orkar inte.

Grattis till Smex som fyller sexton idag!
party hard, like a tard
Elin.

Kommentarer

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0