Atombomb

Jag har så fruktansvärt ont i huvudet, har haft det sedan jag vaknade. Så jag drog till skolan och tänkte göra provet och gå hem. Så visar det sig såklart att provet inte är förrän 11:50. Bra, Elin, duktigt. Så hittade jag in på en bilddagbok som jag blev fullkomligt kär i. Hon var så fruktansvärt snygg! Jag kommer inte ihåg vad hon hette dock, men hon hade mörkrött hår och dreads och piercing i näsvingen och läppen och DRÄGGEL FÖR FAN.

Okej, jag vet inte. Jag är ganska trött på allting nu. Känns inte som att jag har tid med någonting men ändå gör jag ingenting alls. Är inte pepp på någonting (förutom att färga håret och pierca mig, men det är ju självklart. Det är jag alltid pepp på.).
Imorgon kommer Simon hit till göteborg, det blir spännande.

Mitt huvud sprängs, seriöst. Igår var jag på besök på Cybergymnasiet och trivdes jättebra, faktiskt. Vacklar att välja mellan natur eller media/rörlig bild. Men jag vet inte. Pappa går inte att snacka med om det, han bara säger att jag ska gå natur. Eller det säger han det inte, men han snackar skit om allting annat, allt som jag tycker låter bra. Jag menar okej, om jag måste omskola mig sen kan väl han skita i? Det är mitt liv och det är inte så att jag ska tjäna pengar ÅT HONOM? Jag är bara femton år och om jag hittar någonting som jag känner att jag vill göra nu så kommer jag göra det, och ingenting annat. Jag vägrar tänka på framtiden, för det kommer ingenstans i alla fall. Om världen nu går under den tjugonde december år 2012 kommer det bara vara förgäves i alla fall. Jag kan väl i alla fall få ha lite kul i tre år?

Ska låna min fars kamera någon dag här och ta massa bilder. Jag är ganska duktig på att hitta motiv men med en Avant går det itne så bra att ta korten. Seriöst, jag kan inte ens ställa in slutartiden på den. Ja, den är väldigt snygg men den fungerar inte ens bra till partybilder, och då är det ILLA.
Apropå party vill jag gå på ett snart. Fast jag känner bara tråkiga människor, så det blir nog inte av. Och även om det blir av kommer det inte vara kul då det bara kommer vara tjejer där och de flesta har med sig kameror (de som inte gör det säger "omg snälla kan itte du skicka den te mej?!?!?!?!?(A)"), och det ENDA dom gör är att ta bilder på sig själva+1. Jag är inte särskilt fotogenisk, jag bjuder på mig själv bara. Fast det funkar inte på våra kort för här ska man minsann puta med läpparna och se så söt ut som möjligt (detta är då ganska omöjligt för mig).
Är jag inte duktig som skriver igen nu då, va?
Party hard.
Elin.

Kommentarer

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0