Trodde aldrig jag skulle sakna snö

Mjo, snön är borta igen och nu är det istället grått och blött ute. Det är itne roligt alls, men nu blåser det itne så jävla mycket i alla fall (inte inte inte inte inte inte inte inte inte inte inte varför kan jag inte skriva itne? TITTA! INTE)

Idag började vi på vår juldans i skolan. Det är hemskt, det inkluderar faktiskt KROPPSKONTAKT med människoliknande manliga apor. Och inte kan de dansa heller. Idag lärde vi oss the all american promenade (eller vafan den nu heter), jenka (fast det kunde jag ju) och så försås så började vi på grunderna till foxtrot. Bra. Grunderna. Inkluderar inget hålla handen eller axlarna. MEN SEN DÅ!?!?!?+ Ah, jag dör jag vill inte dansa. Tror jag ska skolka varje onsdag och fredag resten av skolåret.
Elin.

Kommentarer

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0