Smärta

Vaknade vid sex av att föräldrarna gick upp. Vid tio åkte vi till stan för att träffa min syster och gå på trädgårdsföreningen där hon skulle visa oss vad hon åstadkommit tillsammans med sin skola. Det var fint, verkligen. Jag var också fin idag, måste jag säga. Riktigt såhär vacker, när svetten rann om mig.
Nej, det är för varmt. Eller.. Jag vet inte. Jag föredrar nog detta framför vintern. Eller?
Efter att jag dissat dom träffade jag Marcus och han fick stryk. Jag rev honom även ganska mycket på armarna, så nu ser det ut som han är emo. Fast det är han ju.
På bussen hem somnade jag och sen petade en man på mig och sa "Excuse me (nej. ingen kan svenska här), the last hoellplaets is here". Så då såg jag ju ändhållplatsen. Så jag fick sitta och vänta på en buss till och Marcus dissade mig genom att duscha istället för att vilja prata med mig i telefon, jaha.
Nu är jag hemma och har ont i fötterna och benen. Stackars mig, stackars mig, ingen bryr sig om lilla jag.
Elin

Kommentarer
Postat av: viktor

jag bryr mig om lilla elin ju :O stackars dig <33 =)

2008-07-27 @ 12:29:02
Postat av: Saint Hibbz.

Aww babe. Jag bryr mig massor om dig, jag till och med kommenterar!!



<33

2008-07-29 @ 20:02:34

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0