Jag ramlade in på ett diskotek, och sen ramla jag ut såvitt jag vet

Jag har sovit i min egen säng inatt. Det var riktigt skönt. Fast sen vaknar jag till gnatet om att jag ska städa.
Jag har glömt varför jag längtade hem egentligen. Hem, till mina kompisar som aldrig har tid att umgås? Hem, till mamma som tvingar mig städa? Det är inte ens fint väder, jag hatar Göteborg.

Marcus vill att jag ska följa med honom och sitta utanför Ullevi på fredag när Maiden spelar. Jag vet inte. Jag vill träffa honom men att sitta där och frysa medan han dricker öl... Jag ser inte riktigt något roande med det.
Inatt fick jag skäll för att jag pratade med Daniel så länge. Men jag har inte råd att ringa hans mobil och även om jag hade det så fungerar den inte. Han har inte heller någon telefon på övervåningen så vi fick prata via mic.

Datorn har jag nog inte heller saknat så mycket faktiskt. 89 olästa meddelanden på kamrat och inga alls på bilddagboken, höhö. Och på bilddagboken skriver ju bara folk jag känner... Hmm, här har dom saknat mig mycket ser jag!

Hiba är sjuk och kan inte leka, vill inte träffa någon annan än henne. Eller ja, Marcus vill jag träffa men han är inte hemma. Tror jag ska titta på tv lite nu och få min mammas hjärna att börja koka eftersom jag inte gör som hon antyder. Det hade nog nästan varit lättare om hon sa "ELIN, NU STÄDAR DU DITT RUM" istället för "Oj vad stökigt ditt rum är Elin..." tre gånger och sen säger att hon har tjatat på att jag ska städa. What?
Elin.

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: va säger du om att våga ingripa om man ser det ske istället för att gå sin väg? att skyddet för vittnen blir bättre så vittnen vågar vittna?

2008-07-22 @ 13:31:30
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
Postat av: viktor

ett tips när det gäller städande är att säga

"jag ska" funkade för mig i 3 veckor sen börjar man plocka bort typ 4 saker varje dag så kan dom inte säga att man inte gör något xD

2008-07-22 @ 19:55:08
Postat av: Elinor

Gör som faster inger säger nu. HÖHÖ

Nee, hälsa Marcus från mig.

2008-07-23 @ 09:23:07
URL: http://santippa.blogg.se/

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0