Jag kan sjunga, men jag tänker inte garantera att ni tycker om det!

När jag var liten kunde jag sjunga, jag lovar. Men vem kan inte sjunga med en sopran? Nu låter det mest som en kråka med halsfluss. Jag har ont i ryggen, i nacken och min fot sover. Och det är faktiskt inte trevligt alls. När jag känner efter så fryser jag också. Jag måste sluta känna efter, verkligen. jag hittar bara massor att klaga på.

Jag orkar inte packa. Jag är trött och det känns som att jag kommer avlida om jag reser mig upp. Usch, så emo jag är.
Ebba förlorade kvartsfinalen så hon kommer upp till Bäcka i morgon också. Åh, jag har saknat henne så mycket. Fruktansvärt, är det, att sakna folk. Alla borde bo nära varandra. Fast då hade det blivit jäkla trångt.

Raka benen måste jag göra, och klippa tånaglarna. Det var förmodligen mer än ni ville veta, höhö, suckers.
Imorgon kväll ska jag bada, och därmed basta! Åh fyfan vad rolig jag är. Ärligt talat, det är inte klokt.
Elin

Kommentarer
Postat av: viktor

skit i att raka benen så blir du lika sexig som jag :D och när jag tänker efter har jag långa tånaglar också xD

2008-07-11 @ 20:11:30
Postat av: ina

jag har spottat ner min dator så jag har skrattat åt det du säger. det är såååå mycket som stämmer! jag o min dotter vi sitter trångt här, vid samma bord, 2 datorer, hennes mus piper som en riktig mus... det är jobbigt...ändå är det skönt att ha henne nära... det stämmer annat också...kom i min kör LETT O LAGOM, jag hade sådana som inte kunde sjunga, de gör det nu...

2008-07-13 @ 00:05:12
URL: http://iinnaa.blogg.se/

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0