I'm back (in pink!)

Jag skrev lite i block i Bäcka, här har lite av det.

15/7 - 08
"
Jag valde det blåa blocket, eftersom det inte satt någon prislapp på det röda. Och det hade ju varit pinsamt om de var tvugna att skrika "MAJ-BRITT! VAD KOSTAR DE LINJERADE KOLLEGIEBLOCKEN?". Fast ju mer jag tänker på det desto mer inser jag att det inte alls hade varit pinsamt. Och om jag hade tagit det röda blocket hade jag skrivit någonting annat nu, på ränder istället för rutor. Allt jag köpt idag har blivit fel, orkar inte gå in på det.
Min telefonräkning höjs hela tiden, men jag kan helt enkelt inte sluta smsa. Ska kolla saldo nu. 8 kronor och 25 öre. Måste fått mina gratis sms igen nu då. Problemet är att jag inte har någon att smsa. Markus är med Nathalie, Nathalie är med Markus (what.) och Seb är med Elisabeth. Finns väl egentligen ingen annan som svarar på mina sms."

16/7 - 08
"
Jag hade nog njutit av det här. Trots att det blåser kallt så hade jag nog njutit av att vara i Bäcka. Men nu är vi här, veckan efter att jag var ute hos mormor och morfar, och veckan innan dess var jag i Stockholm för att träffa Liam. Jag saknar henne, fruktansvärt mycket. Vet inte om jag är kär i henne riktigt, men saknar henne, det gör jag.
Jag har givit upp tanken på att bli brun, det lämnar jag åt någon annan. Jag tror jag ska hoppa ner med fötterna i vattnet, men då kommer jag nästan garanterat frysa. Jo, kallt som fan är vattnet, och det kittlar mig under fötterna eftersom jag inte kommer tillräckligt långt ner för att doppa hela. Solen verkar inte vilja komma fram igen, världen planerar att jag ska frysa ihjäl. Eller det gör den inte alls. Haha, nu började vågorna bli högre än förut som för att säga "Jo du, det gör den visst!".
Jag sitter vid världens vackraste sjö., Övre Sjön. Jag vet inte om den heter någonting annat egentligen, oavsett om den gör det eller inte kommer den alltid vara övre sjön för mig. Vet inte varför vi gick hit, jag, mamma och farmor. Vill egentligen bara ligga i min säng och tycka synd om mig själv för att jag inte har en kille.
Jävla emo."

20/7 - 08 Sista dagen
"Jag.
Orkar.
Inte.
Vara.
Ensam.
Längre.

Vad är det för fel på mig? Varför väljer alla någon annan över mig?

Mamma sa att jag var bortskömd med uppmärksamhet när jag var liten. Det kanske är därför jag behöver det nu.

Jag hatar det här.

"Vad behöver du just nu?"
Sms från Seb.
Svaret blev "Arsenik."
JAG VILL INTE STÖRA
JAG VILL HA UPPMÄRKSAMHET
JAG VILL INTE FÖRSTÖRA
JAG VILL BLI BEKRÄFTAD
Jag vill kanske inte hem trots allt..."

Haha ja, där har ni det, jag hade det inte så trevligt i Bäcka. Men nu är jag tillbaka!


Kommentarer
Postat av: kusinen

HAHA, Seb e en tönt.

Stackars dig . Inga sms.

2008-07-21 @ 18:36:17
URL: http://santippa.blogg.se/
Postat av: ina

vad ska man rätta där? du skriver ju som det är. det är mkt rakt på sak och sådant tycker jag om. fast jag är inte riktigt sån själv. kanske därför. jag tycker också att du förtjänar en kille. hur har du lyckats att missa en? du är så kul tjej, du förtjänar en!lycka till!

2008-07-21 @ 20:00:38
URL: http://iinnaa.blogg.se/
Postat av: viktor

du kunde alltid smsa mig :O och du glömde att nämna mig någon stans ibland alla olika saker du skrev :( känner mig bortglömd xDhaha

2008-07-22 @ 00:00:46

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0