Får jag lov?

Här sitter jag och gnager i mig nötter jag inte ens tycker om, och undrar hur jag blev tjock. Jag vet, jag vet. Nötter innehåller nyttigt fett. Hahaha. Fast, min farmor hade sagt till min mamma att jag blivit smal. Jag önskar jag kunde se det.
Men det gör inget, jag tror jag har accepterat att jag aldrig kommer få anorexi och jag kommer garanterat inte få smala lår. Men som sagt. Det gör ingenting. För jag kommer ändå alltid vara bäst och alla kommer alltid älska mig, japp.

"Vad ska du göra idag Elin?" "Vet inte." "Promenera till allum?" "Nä.." "Städa?" "NEJ!"
Hon svarade inte. Det var nog bäst så. Jag ville träffa Marcus idag men nejnej, han dissade mig såklart. Man blir lite arg faktiskt. Och jag borde bli bättre på att blogga, japp.
Elin

Kommentarer
Postat av: ina

du är rolig, och det vet du. blogga mer med andra, jag saknar dig faktiskt! spelar det roll att du känner inte mig personligen? det gör man inte med någon i början! gå ut till andra bloggare, så får de se hur bra du är! så hinner du inte ens tänka på nötterna heller, hahahaha!!!

2008-07-23 @ 19:36:07
URL: http://iinnaa.blogg.se/
Postat av: viktor

du suger inte alls på att blogga,, jag däremot gör det,, inte skrivit på en månad snart :P

2008-07-23 @ 21:47:33

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0