"Blir ju bättre med 3"

Vad hände egentligen med less is MORE?
Jofan, jag onanerar gärna. Och det var ingen som fattade nåt av det där, lika bra förmodligen.

Idag lekte jag med älskade Hiba, oj vad jag har saknat henne.  Vi gick omkring, köpte cola, gick omkring, satte oss på ett berg, gick omkring, satte oss på ett elskåp, blev skrämda av en unge och en gubbe, gick omkring, klädde på Hiba, hämtade Persson, åkte på Persson, osv.
Jag är trött men vill inte och kan inte sova. Vet inte riktigt vad jag tänker på heller, tyvärr. Om jag visste hade jag kunnat berätta.

Kissnödig är ett skitkul ord. Verkligen. Kastrull också. Men kissnödig, ja. Jag måste kissa.
Elin

Kommentarer
Postat av: rotkiv

haha :P du är kulig :P gillar din blogg.. rolig läsning..

2008-07-24 @ 12:20:20
Postat av: Hibääh

Jag fattar .. Hhahaha xDDDDDD.

2008-07-24 @ 12:48:18

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0