Wish I could shut my playboy mouth

Jag blir galen. Jag har blivit besatt av världens sämsta (fast inte enligt mig då...) låt, Lady GaGa - Just Dance. Det är absolut inte sådan musik jag brukar lyssna på, alls! Usch och fy, tvi och blä, jag tror jag ska doppa huvudet i buljong för att få ordning på allt (fast vad skulle det hjälpa?).

Jag är fortfarande mätt från langosen vid fyra-tiden. Och när jag och mamma kom hem hade underbara pappa gjort räkpaj. Jag vill gifta mig med nån som pappa, som lagar mat åt en hela tiden och faktiskt är bra på det. Det skulle vara mysigt. Fast att bara hålla handen med någon man tycker om är väl mysigt nog för min skull, jag kan ju inte riktigt vara kräsen, höhö...

Min hårfärg är fruktansvärt intressant! Jag tonade det för att det skulle bli vermillion red, blodrött. Blev det det? Nej, det blev orangerött och min utväxt sen innan, där jag hade en mörkare blond blev bara orangegul. Nu, efter två tvättar är håret orangegult och utväxten är GRÖN!? Och nej, det är inget skämt eller så, jag är inte den enda som sett det... Så ja, vi får se, efter en tvätt till kanske det blir blått eller lila eller någonting, to be continued.
Elin.

Kommentarer

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0