Varför har jag inte någon som helst fantasi och kan komma på värsta finurliga rubrikerna!?

Detta kan bero på att jag aldrig vet vad jag ska skriva. Fast det visste jag den här gången.

Idag började skolan igen. Jag orkar inte. Var där i 40 minuter och jag behöver sommarlov igen. I några år kanske.
Det finns ingenting positivt med skolan (eh...). Ingenting jag kan komma på i alla fall. "Men är det inte skönt att få träffa kompisarna igen?" De kompisar som jag faktiskt umgås med behöver jag inte skolan för att träffa, tack och hej.

Wardime (@ sleep) säger (21:36):
så du har börjat i skolan du? :D
Elin säger (21:37):
Japp
Wardime (@ sleep) säger (21:37):
*fniss*
Wardime (@ sleep) säger (21:38):
Vem ska jag DÅ gå runt på stan och göra absolut ingenting med?! :@

Ni ser!? Ni förstör hans liv när ni gör såhär mot mig! Jag kan ju inte sitta och låta Marcus ruttna bort hemma bara för att någon idiot vill slå i mig att religion och politik är bra! Det känns bara så fel...
Skämt åsido. Lära sig saker är väl bra men jag lovar att jag skulle kunna överleva på den matte och svenska jag har nu.

Religion och historia fattar jag inte varför jag ska lära mig. Vem bryr sig om vad folk tror om en snubbe som levde för 2000 år sedan? Och okej, andra världskriget, tragiskt men LÄGG DET BAKOM ER.

Jag såg förresten på en film om andra världskriget som hette Führerns Elit. Den var hemsk men jag orkar inte berätta för jag var bara arg hela tiden. Jag blir arg av trångsynta människor som inte kan acceptera att alla inte är likadana. Då syftar jag på rasism och nazism men även på homofobi. Vad fan har ni emot det liksom? Hur kan killar tycka att det är fel av en kille att kyssa en annan kille? Är det äckligt? Ska vi tjejer också sluta göra det? Och allt det här tjatet om religioner... Folk säger att man föds homo, och om Gud skapat alla ville han väl att bögar skulle vara bögar eh? Ja, om ni läser det där några gånger kanske ni hittar någon dold logik. Jag fattar i alla fall.

Idag installerade jag en ny skärm till min dator. Nej, det var inte bara att trycka i sladdarna och skruva fast dem. Skärminställningarna var fel så efter ett tag kom jag fram till hur man startade datorn i felsäkert läge så jag kunde ställa om det. Sedan var jag även tvungen att ändra inställningar med knapparna PÅ SKÄRMEN (oh my jonas!)! Så nu ser det ut som om jag tittar på widescreen tv med två svarta remsor överst och underst.
Nu ska jag sluta tråka ut er!
Yo yo in da basement!
Elin

Kommentarer
Postat av: ina

svårt att fatta men jag tycker om dig. verkligen! du har hjumor även när du liksom inte har den. hoppas humöret går åt rätt håll när du har kört ett tag med skolan. man kan ju vänja sig vid en viss rutin som funkar, för din egen skull. kram!:)

2008-08-20 @ 23:47:17
URL: http://iinnaa.blogg.se/

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0