The unattainable

Förlåt. Jag vet att jag är dålig och jag förtjänar smisk, men det vill jag inte ha. Inte av er i alla fall. Jag kan nog allt komma på ett par som jag skulle kunna låta ge mig det!
Vi färgade mitt hår, det blev orange och spännande. Jag trivs i det, synd att det är en toning, håller det ju inte alls ju :(.

Nu börjar skolan snart. JAg vill inte stressa igen. Fast å andra sidan säger alla att åttan är tuffare än nian. Hoppas de har rätt. Jag vill inte ha det sådär igen. Jag fick ju 1000 kronor för att jag nästan blivit utbränd förra terminen dock. De använde jag till min nya mobil, då jag tappade min gamla i Balder.

Just nu lyssnar jag på Ill Niño - If You Still Hate Me. Den är tyvärr inte så bra, men det får vara. Jag har hittat en ny idol, faktiskt. Wing heter hon, jag ska länka till henne! Gratis samples på hennes låtar finns här. Se till att lyssna på Dancing Queen, hon är riktigt duktig, nästan! :)

Puss på er, jag vet att ni förlåter mig för att jag är en dålig bloggare.

Kommentarer
Postat av: Hibääh

Haha du ser så jävla tuff ut i den bilden så det är WHOOAAA :D. Tuffing <3!

2008-08-14 @ 19:06:16
URL: http://hallotabeh.blogg.se/
Postat av: Elinor

Haru färgat håret?

Fint!

2008-08-14 @ 19:06:52
URL: http://santippa.blogg.se/

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0