Tandvärk

Njae, inte alls egentligen, men det borde jag få när man får se något så sött som jag fick se. Thomas när han sov. Myspys! Nåja, nu låter jag som värsta fjortisbloggaren här, får lägga av med det.

Jag gillar min pappa. Han älskar kött men lagar ändå väääääldigt god vegetarisk mat. Nej, jag är inte vegetarian, jag äter bara inte massproducerat kött (nötkött, fläsk, kyckling). Idag fick jag pasta med champinjon- och gorgonzolasås. ÅH SÅ GOTT.
När jag äter någonting riktigt gott så blir jag lycklig. Och jag menar det, jag kan sitta vid matbordet och skratta ihjäl mig bara för att jag är så glad. Åh, vad jag tycker om mat. Och sen ska jag ju bli smalare också... Haha lycka till Elin.
Party hard, like a tard!
Elin.

Kommentarer
Postat av: Camilla (MYRRAH)

Söndagens sexfråga är tillbaka , vågar du svar?

2008-08-17 @ 18:53:26
URL: http://myrrah.blogg.se/
Postat av: ina

man blir ju inte tjock av grönsaker, egentligen inte. man kan äta massor av kål och sådant t ex innan man blir tjock. oj, jag önskar om jag hade en pappa, dessutom en som lagar mat åt mig. det har aldrig nånsin hänt för jag har ingen pappa. men alla har väl nåt och det ska man ta vara på! suss gott!:)

2008-08-20 @ 00:41:52
URL: http://iinnaa.blogg.se/

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0