Strike a (violent) pose!

Ja, Madonna feat. My Chemical Romance. Kan det bli bra eller kan det bli bra!?!?!?!? Njae det tror jag inte faktiskt. Idag var jag i stan med min mor. Hon köpte en ryggsäck och en 0809kalender till mig, tackar tackar. Kalendern är sexig, brun och gjord av återvunnet material, visst blir man glad? Det kostade även bara 60 kronor, jag hatar att slösa på andras pengar (dock har jag inga problem med att slösa på mina egna, borde vara tvärt om, tack så mycket).
Imorgon ska jag till stan igen för att träffa Vascari som jag inte träffat sedan det var is på sjön här. Och det var lääääänge sedan.

OCH VI SKA DANSA I NEON nähädu det ska vi inte alls det. jag har fruktansvärt tråkigt och fruktansvärt ont i ryggen och jag såg nyss en fruktansvärt dålig film (spy hard)... Och jag lyssnar på en fruktansvärt bra låt av Billy Talent, try honesty heter den, DEN NI, DEN TRODDE NI INTE.

Snälla rädda mig från mitt uttråkade tråkland och kidnappa mig till någon sexig ö med sexiga palmer och sexiga kokosnötter och sexiga tjejer och sexiga killar och sexiga tjejer tack så mycket hejdå.
Elin.

Kommentarer
Postat av: Hibääh

Vaskadu träffa vascari :o?

2008-08-23 @ 23:14:27
URL: http://hallotabeh.blogg.se/
Postat av: Lillehh

VAscarii?!...absolut inte Elin..NEJ!!

2008-08-24 @ 00:58:02

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0