Shock

Jovisst, nu är det köpt. Hårtoning, linne och örhängen.

Allt är från shock.se och linnet var till och med på rea, yay för det!
Ja, det är väl ungefär allt som hänt idag. Inte så roligt kanske. Jo, det har regnat också, och stormat som fan. Jätteläskigt. Bilen nästan flög iväg tack vare vinden.
Min mormor fyller år i år, 83. Kul för henne, japp, japp. Jag gav henne jättefina musse pigg-glas, hon blev sådär-nöjd.

På onsdag ska jag träffa Markus och Nathalie. Det blir spännande, de ska äta kebab. Det ska inte jag.
Elin

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: Ja alla kan vi inte tycka lika, rätt bra det med, för då skulle alla se likadan ut.

2008-08-05 @ 10:46:23
URL: http://sjoquist.blogg.se/

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0