Party hard

LIKE A TARD!

Yeah. Idag har jag inte gjort någonting. Försökte beställa lite saker från shock men far var för full för att orka vara snäll, japp. Innan dess försökte jag göra chips. Första omgången blev kolbitar (jag skojar INTE), andra blev dränkta i olivolja. Men de som klarat sig frå olivoljan blev riktigt goda... Om man inte räknar med att pappa saltade en extra gång, när jag redan hade saltat.

Jag är trött, men vet att jag inte kommer kunna sova. Ska nog gå och dricka någonting. Ja. Jag är törstig.
Party hard, like a tard, japp!
Elin

Kommentarer
Postat av: ina

ha det bra idag! man är törstig efter mkt salt i maten!

2008-08-03 @ 17:17:30
URL: http://iinnaa.blogg.se/

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0