Homosexuellt godis

Titta den nya länken! Hiba bloggar ju nu, och hon är världens mysigaste människa!

Jag tänkte skriva att jag inte kan sova men det hade varit lögn. Jag kan säkert sova, det är bara det att jag inte känner för att försöka, än. Jag tror jag mår bra faktiskt. Bättre än jag gjort på länge. Jag vet inte varför. Jag har så många underbara människor omkring mig. Både Marcus och Antonio försöker leka mina storebröder och båda gör mig fruktansvärt glad, hela tiden. Oavsett om de slår mig och försöker skämma ut mig offentligt, eller om de bara skriver jättemysiga ord och saker och får mig att verkligen känna mig omtyckt.

Det kliar i mina ögon av sminket. Det gör det, på kvällen. Aldrig tidigare än så. Det är tur, för det skulle fan inte se bra ut med utsmetat smink hela dan pga att jag måste klia mig i ögonen hela tiden. Jag kanske skulle ta och sluta sminka mig? Haha, den var bra.
Jag är trött faktiskt. Ska ta och sova sen. Måste ju vara på centralen vid tolv imorgon. Fyfan, jag orkar inte. Inte alls faktiskt. Vi kan ju trösta oss med att jag är Gud och odödlig, så ni slipper aldrig min tråkiga blogg.
Elin

PS. Jag vet inte riktigt varifrån rubriken kom. DS.

PS2. Jag kände mig riktigt busig när jag skrev PS! DS.

Kommentarer
Postat av: jannica

vad tycker du om min nya bloggdesign?

2008-08-07 @ 13:10:26
URL: http://blondinh.blogg.se/

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0