Ni ska veta hut!

Det är sju stycken som tittar på min blogg varje dag. Kommentera! Skriv att jag är ful, att jag är dålig och allting men skriv i alla fall! Det är ju inte precis så att kommentarerna jag letar efter är det där "Ha en bra dag" som alla bloggare skriver när de bara vill att man ska kolla deras blogg. Men ni kan väl i alla fall skriva att jag är dum i huvudet?
Sen vill jag inte heller utlåta mig om vad jag tycker om era nya bloggdesigner (JA JAG MENAR DIG). Om jag aldrig kollat din blogg innan, hur ska jag kunna jämföra, va, VA!? Tycker du det låter vettigt, gör du det!?

Lite damp där. Imorgon åker jag till Mariestad. Ska hälsa på min syster och baka tårta, ett maffigt recept vi hittade i allers när vi var i bäcka. Det blir säkert jätteäckligt men det känns skönt att få utnyttja mitt fritidskort lite. Kommer nog tillbaka på söndag någon gång, myyyyysigt. Nu ska jag kolla bussar till tåget imorgon, pusspuss!
Elin.

Kommentarer
Postat av: ina

oj va tjurig du är! jag har väntat på att du ska skriva till mig t ex! ingen dålig idé!

god natt och pusspuss! :)

2008-08-07 @ 22:49:09
URL: http://iinnaa.blogg.se/
Postat av: Hibääh

Du är sötsöt! Ha det kul hos din syster, OCH SÄG TILL NÄR DU SKA FÄRGA HÅRET skuttar runt och firar. Yeeeey ^^. Hoppas tårtan blir godare än mina kakor hehe.



Puss<3

2008-08-08 @ 00:33:05
URL: http://hallotabeh.blogg.se/
Postat av: Kusin anfetamin.

Vart ska du ?

2008-08-08 @ 15:21:36
URL: http://santippa.blogg.se/
Postat av: ELin

Jag läser din blogg :D:D deru. det viste du inte. nepp.

2008-08-09 @ 15:48:04

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0