Men du ska få något, och du ska få det av mig, jag ska fan... NEJ MEN OJ!

Och där blev det lite barnförbjudet, jaha, jaha. Lillasyster - Stukaplan sitter fast i mitt huvud på repeat.

Jag kom nyss hem från stan, där jag var med Marcus. Tyvärr träffade vi Ali och Kevin och Ali började direkt med "ELIN HAR DU KILLE HUR GAMMAL ÄR HAN!?". Jag ska göra det klart för er:   M a r c u s    ä r    m i n   l i l l a s y s t e r   och om jag varit tillsammans med honom hade det varit   i n c e s t . Nej, usch och fy, att bli tillsammans med Marcus... Hehehehe. Den var bra.
Fast det blev lite sjukt när han skulle sticka hål på sitt skinn med min säkerhetsnål. Han fick behålla den. Och det var knappast för att jag var snäll.

Varför ska alltid lärare vara så envisa? Idag skulle vi i en grupp (jag+navid+elham+hager) komma på hur vi skulle uppnå respekt, trygghet och ansvar. Men vadå? Visa respekt! Ta ansvar!, liksom :( Jag blir lite ledsen faktiskt. Men nu är jag trött på att sitta här så jag ska nog gå och titta om det finns några kakor här hemma. Annars får jag baka. HAHAHAHAHAHAHAH xDxD Åh jag gråter av skratt :(
Party hard, like a tard.
Elin

Kommentarer

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0