Liseberg, liseberg.. Och just det, liseberg!

Ja. Det är allt jag gjort. Både idag och igår. Varit på liseberg. Inte har jag ätit heller. Jag börjar bli lite orolig faktiskt. Jag blir knappt hungrig längre. Om man ser på idag, så åt jag en macka till frukost... Och sen då? Blev hungrig klockan nio på kvällen. Det här är fan inte normalt. Fast å andra sidan har jag aldrig varit normal heller!

Jag orkar inte berätta vad jag fick när jag fyllde år. Kan säga att jag fick 1500 och presentkort på 900 inne på Carlings. Åh, jag älskar den affären. Jag kan ladda upp en bild på en klänning jag fick av mamma, den kommer därifrån. Däremot är bilden svartvit. Suck it up.

Ibland så undrar jag hur jag lyckas se så underbart udda ut på alla bilder.

När jag gick från bussen var det fruktansvärt skönt. Jag vill bara ringa någon, och prata, och gå, utomhus. VARFÖR VILL INGEN PRATA MED MIG, VA, VA!? SVARA PÅ DET, DEN DU! Bli inte rädda nu :(
Elin

Kommentarer
Postat av: ina

jag tycker mkt om sådana bilder. du är ju i samma stil som jag...ibland...fast jag är inte så alltid, jag kan vara mkt tyst och stel också, däremot tycker jag om folk som är sig själva. och kan se det skojiga i livet. så kram på dig och ät, ät! om du inte äter nu men börjar sen då blir din kropp förvirrad och du kommer att ha problem med vikt, det är viktigt att äta normalt även om man inte vill äta.sov gott!

2008-08-02 @ 00:20:58
URL: http://iinnaa.blogg.se/
Postat av: Sanna

Gillade bilden och klänninge.n

2008-08-04 @ 11:14:05
URL: http://sjoquist.blogg.se/

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0