LE jeuteub neurd!

Jag vetefan hur det där uttalas på franska men det skulle bli typ youtubenörden. Jag hänger mycket på youtube nu. Det är roligt. Detta är tråkigt. Nä jag skojar bara hehehehehehehe.

När jag vaknade i morse kunde jag inte prata. Äckligt, jag hatar när sånt händer. Och nu missade jag filmkvällen med tjejerna och så också... Fan, det hade jag sett fram emot hela veckan. Mamma köpte pizza (pappa har stuckit till Portugal så han kan inte klaga) och det blev kebabpizza för mig. Det var så länge sen jag åt det, åh, så gott det var! Och med extra peperoni.. Hmm! (hmm som i mmmmMarabou och inte som i hmm....)

Jag orkar inte tipsa eller lägga upp några youtubeklipp här, live with it (och om ni inte gör det så kommer ni ju dö. suckers.). Ni vet att jag tycker väldans mycket om er!
Elin.

Kommentarer

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0