Lång dag, japp

Eller nej. Inte längre än någon annan. Jag var på klädkällaren för att köpa något till min mormor som fyller år imorgon. Grattis till henne. Jag köpte även en bh och en t-shirt till mig, så det var ju... bra. Vi hyrde filmer.
Kikis Expressbud av Hayao Miyazaki Fruktansvärt gullig 'barnfilm' där den trettonåriga häxan Kikis enda förmåga är att flyga, och hon bestämmer sig därför för att starta en.. budfirma, japp. Jag älskar filmen, animeringen är jättebra. Och Jiji, hennes katt, blev jag förälskad i direkt.
Kalle och Chokladfabriken av Tim Burton Finns väl knappast någon som inte har sett den. En underbar film, verkligen. Ja, ni vet, jag är förälskad i Johnny Depp, såklart att filmen är underbar då. Jag typ kved varje gång jag såg honom.
Det Levande Slottet av Hayao Miyazaki Jag fullkomligt älskar den... Och Hauru.... Åh. Jag dör. HAN ÄR SÅ SNYGG.

Ja. Hayao Miyazaki är min favoritregissör. Han är fruktansvärt duktig. Japp.
Så nu mår jag illa, druckit för mycket ramlösa.

Ja. Buddha sitter alltid på min axel.
Elin

Kommentarer

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0