In God we trust, shit ain’t fair

TJABA! Vad ska jag göra idag?!?!?!?!?! Joohooo, serni, jag ska till stan med Hiba! Om hon inte dissar mig (det är hon pro på) förstås. Sen ska jag möta mamma och äta mig fet på langos. Har ni ätit langos? Mmmm, det är så gott! Och den där med bara vitlök, gräddfil, ost och rödlök?! Det finns knappt någonting som är så gott. Det är bra att jag bara äter det en gång om året, hade ju varit väldigt rund annars :)

Och tja, jag kanske är kär i någon, och det är ju faktiskt inte bra, alls. Nej, för när jag är kär blir det alltid drama och komplikationer (dock inte till den grad där seb och hela sala är med, jag citerar: "Jag har inte alls varit tillsammans med alla mina vänner, vissa har jag faktiskt bara haft sex med!". Och jag skojar inte, han sa så).

Jag är trött, blev väckt vid sex av thomas (som ville ha sex!?!? Nej han ville säga godmorgon...) Och sen vid... tio eller nåt av Hiba. Och sen vid halv elva av mamma som tvingade mig gå upp. Jag kan faktiskt inte hjälpa att jag spenderar nätterna i telefon med en ovillig gata! Japp, okej, nu var jag "rolig", hejdå.
Elin.

Förresten måste jag göra reklam för Hiba. Jag har jättekul när jag läser hennes blogg och om ni har tur kan ni få se några skabbiga bilder på mig också (som om inte det var anledning nog att gå in där!). http://hallotabeh.blogg.se

Edit:
Jag blev väckt tre minuter i sex av Thomas, sedan nitton minuter över sex av Hiba. Förlåt.

Kommentarer
Postat av: Hibääh

Hhaha skönt citat xDDD. Vissa har jag faktiskt bara sex med.. Hahah xDDD:

2008-08-15 @ 19:01:32
URL: http://hallotabeh.blogg.se/

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0