Här ska recenseras!

Nu har jag sovit. Det var inte kul. Jag frös, hela natten. Och jag är fortfarande ungefär lika emo som när jag somnade. Om jag kommer in i en av mina depperioder nu så blir jag arg. Riktigt jävla förbannat arg. Jag orkar inte må dåligt, slutar bara med att jag isolerar mig från de flesta för att inte vara jobbig mot dom och mår ännu sämre av att jag inte har dom runt mig, en ond cirkel.

Jag lyssnar på Green Day. Jag har aldrig riktigt gillat dom, ändå har jag en bandtröja med dom. Det var min första bandtröja, nu har jag två..... Hehe, och jag tycker inte särskilt mycket om något av banden, green day och bullet for my valentine. Ingen kommentar.

Inatt kollade jag på filmen Fjorton Suger. Jag tyckte inte om den. Fanns ju ingen handling och jag fattade inte vad de sa på skånska, var tvungen att höja jättemycket och sedan när reklamen kom blev jag nästan döv av dånandet. Usch och fy.
En liten bratflicka blir våldtagen på en fest där hon tagit en lättöl och blivit väldigt full. Hennes käre moderatbrorsa märker det direkt men vet inte vad som är fel. Moderatbrorsan klagar konstant på bidragstagande socialdemokrater som spelar golf samt slår ner alla fjortispojkar som den lilla bratflickan umgås med. Sedan dyker en låtsasfattig fjortisskejtare upp och blir kär i bratflickan och vice versa, och så är hon bara ett stort PMS och gör det svårt för fjortisskejtaren (som för den delen har tänder så han ser ut som en gnagare, gulligt). Och till slut spenderar de natten i bratflickans föräldrars källare där de hittar sprit och roar sig med att lysa på varandra med ficklampor, samtidigt som moderatbrorsan anmält hans kompis som hade våldtagit hans syster och spenderat natten i bratflickans rum. När hon sedan kommer upp dit gråter de. Aww, det finns verkligen ingenting finare än att se när en bratflicka och hennes moderatbrorsa utövar incest i skåne :').

Var jag lite hård där? Well yeah, morgonstånd <:.
Elin

Kommentarer
Postat av: Hibääh

hahahahahhahahahahahah xDDDDDD.

2008-08-17 @ 15:09:04
URL: http://hallotabeh.blogg.se/

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0