Daniel

Glöm inte att jag skrivit ett nytt inlägg, här under!
Här kommer ett inlägg som endast handlar om Daniel. Detta bör ignoreras om du funderar över att följa min blogg, eftersom jag inte ofta skriver sådana här dedikationer.

Daniel är Gud. Min Gud, din Gud, allas Gud. Och du kan inte säga emot mig för du kan inte bevisa någonting. Han är rolig och snäll förutom när han är tråkig och dum, och det händer väldigt väldigt väldigt sällan (=aldrig). Alla som inte gillar Daniel är äckliga, för jag gillar honom och jag är bäst.

Daniel Daniel Daniel. Daniel. Daniel. Daniel.

Daniel är snål men det gör ingenting för jag gillar honom ändå.
Daniel, party hard like a tard!
Elin

Kommentarer
Postat av: Daniel

Det bästaste inlägget i en blogg någonsin :D

2008-08-21 @ 21:57:45
Postat av: Hibääh

yO Yo in da BasMeeeNYTT. Jag har tråk. Och min bror snodde min choklad. Min choklad ELIN :'( !! Mitt hjärta = </3. Hiba goes emo utan choklad.

2008-08-22 @ 15:47:26
URL: http://hallotabeh.blogg.se/

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0