D:

Jag blev utmanad av Elinor . Ja, jag vet. Tragiskt. Men det blev jag. Så här kommer lite saker som ni inte bryr er om :D

Tre saker jag gör när jag vaknar:

Mumlar några svärord
Går in på toa och bosätter mig där i 20 minuter medan jag stirrar in i spegeln
Går och lägger mig igen

Tre saker jag måste ha under dagen:
Uppmärksamhet
Kramar
Sms


Tre personlighetsdrag på mig:

Bäst
Bättre
Tuffast


Tre saker jag gärna ägnar mig åt:
Vänner
Titta på B-skräckfilmer con Hebatollah
Stan

Tre saker jag är rädd för:

Spindlar
Trånga utrymmen
Clowner


Något jag drömmer om:
Att bo i en stuga med nio ungar och en make/maka :D
Vinna flera miljoner på random spel (dock inte momento)
Komma på vad jag vill jobba som. Äh fan, jag blir hemmafru!

Kommentarer
Postat av: ina

grattis! du är vinnaren i min blogg!:)

2008-08-01 @ 17:55:21
URL: http://iinnaa.blogg.se/

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0