Bögfilmer och sushi

Idag har jag lekt med Marcus på stan. Jag gillar Marcus. Han är dryg och ful och elak, men jag gillar honom, min lilla lillasyster. Vi gick runt, åt glass, slog på varandra och kramades (han gillar att kramas men han erkänner det inte). Sen försökte vi mata fiskmåsar med wasabi och ingefära, det tyckte dom inte så mycket om, nej :(. Det kom ett par tjejer som ville att Marcus skulle köpa ut åt dom, lagom till när min buss kom så det var ju mysigt att han slapp vara ensam.

Nu har jag städat massa, så mamma blir skyldig mig 900 i slutet av veckan. Fan vad härligt. Och så bad Ture mig att göra en bögfilm till henne, så det gjorde jag (Jag håller upp en lapp där det står BÖG :@ ett tag, och sen tar den slut). Happ, intressant.
Elin

Kommentarer

Shoot:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras inte)?

Hemsida/Blogg:

Say what?

Trackback
RSS 2.0